środa, 9 marca 2011

Cukierasy od As281

Dziś spotkała mnie MEGA miła niespodzianka-pocztą przyszedł prezent od Oli-As281.Nawet nie wyobrażacie sobie jak się cieszyłam i jakie odglosy temu towarzyszyły...Po raz kolejny przekonałam się jakie wielkie serce ma Ola i jaką bezinteresowną i pomocną jest osobą...Dziękuję Ci bardzo,bardzo,bardzo. Nie spodziewałam się tylu cudowności i takiej pieknej kartki przez Ciebie wykonanej..i pomyśleć,że nawet candy nie wygrałam,tylko to jest dodatkowy prezent od Ciebie..

6 komentarzy:

  1. Ulala! ale bogactwo1 Gratuluję!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. co się porobiło
    moje komentarze wogóle nie wchodzą

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ile słodkości.Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny-jest czego gratulować-jak zaczęłam wszystko wyciągać z woreczków i oglądać,coraz większe oczy robiłam.Cała masa cudowności-dzięki "przydasiom" od Oleńki,mogłam zrobić kartkę na forumowe wyzwanie scrapowe "Kawa-moja miłość":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci Kochana. Sama masz dobre serce więc ciesze się ,że dostałaś takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale narobiłaś smaka ;)

    OdpowiedzUsuń