środa, 4 grudnia 2013

Cherry w grudniu...czyli jak Pan z Panią..

Dzień dobry:-) Nie wiem jak Wy,ale ja nie wierzę,że jest grudzień..za 20 dni święta ??? Serio? Organizm chyba nie przyswaja tej wiedzy,bo: a. ciepłą mamy jesień b. praca, uczelnia i inne obowiązki skutecznie odciągają uwagę od tempa mijającego czasu Na dłubanki swoje w ogóle nie mam szans...Zaczynam wątpić w to , czy zdażę zrobić dla siebie bombki-dzwonki styropianowe,które kupiłam na początku listopada.. Wstawiam tym razem fotki herbaciarki 4 komorowej. Motyw lekko rozgrzewający na chłodniejsze dni-bardzo mi się podoba ten retro obrazek. Jak na moje standardy..wyszło wręcz pstrokato-rzadko używam takich kolorów jako oprawę..ale to chyba na przekór szarościom za oknem. Mam nadzieję,że Wam przygotowania świąteczne idą dużo sprawniej niż mi:) Pozdrawiam zaskoczona grudniem,M.
u

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jak na Ciebie to bardzo kolorowo :) U mnie za oknem wcale nie jest szaro, bo słoneczko świeci cały czas (oby jak najdłużej!). Pozdrawiam grudniowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muy original
    Saludos desde España

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень нравится!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne...motyw bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń