poniedziałek, 30 września 2013

Rozrastające się zbieractwo...szkatułka do osobistej sypialni:-)







Witajcie:-)
Ostatni dzień września...radio mi podpowiada,że dziś dzień chłopaka. Ok,niech tak będzie.
U mnie nastała pora na jesienną reorganizację szafy. Z żalem pakuję letnie kombinezony w kwiaty, sukienki itd i wyciągam z kartonów jesienne kurtki, golfy i swetry.. Nastąpiła też weryfikacja wyposażenia sypialni...
Moje zbieractwo biżuterii osiągnęło takie rozmiary,że nie mieszczę się w swoich komódkach i musiałam dorobić kolejne pudełko na wyżej wymienione "niezbędniki"....Zaznaczam, że od lat w sumie chodzę w tych samych kolczykach, ale jak mówi moja koleżanka "lubię mieć" :-) Tak powstalo moje osobiste, buduarowe pudełko (dość sporych rozmiarów-kupione w Leroy Merlin) na biżutki. Oczywiście, jak już "wywąchałam",że można stemplować decou stemplami do scrapu...nie mogłam się oprzeć także i tu. Całość dość stonowana i spokojna. Pozdrawiam nostalgicznie i oddalam się po ciepłą herbatkę z malinami i miodem,M.

16 komentarzy:

  1. W sobotę robiłam to co TY. Popakowane, przeniesione. Jeszcze odszukać rękawiczki do pary, bo myślę, że niedługo będą potrzebne.
    Szkatułka jak babcina . Śliczna .

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka stonowana,a jednak dużo się na niej dzieje!
    Fajny wynalazek z tymi stempelkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko. Mnie też Jagodzianka nauczyła tego stemplowania. ;-) Fajneeee.

    OdpowiedzUsuń
  4. super domek dla świecidełek...a mnie ciekawi jaka masą wykonujesz reliefy bo ładnie odstają...u mnie takie płaskie wychodzą...czy to zależy od grubości szablonu?Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa szkatuła, stonowana i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że do mnie zaglądacie:)
    Bałatko .. używam szpachlówki z Castoramy w żółtej tubie -neimieckiej jakiejś-zwykła budowlana-nakładam starą kartą kredytową-szablony mam cieniusieńkie-to nei ma wpływu na grubość ornamentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szkatułka. Też lubię biżuterię, zresztą sama ją robię:). Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka szkatułka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi ta szkatułka do osobistej sypialni się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkatułka z wielką klasą. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła, ma w sobie to coś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł,bardzo mi się podoba ta szkatułka,zresztą jak większość twoich dzieł;-) zapraszam również do mnie będzie mi miło;-)
    http://inspiralla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Preciosa caja.
    Saludos desde España
    http://elrefugiodelirtea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne prace!! Jestem tu pierwszy raz, a przy okazji zapraszam do siebie :) rozefiolkiianiolki.blogspot.com pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń