niedziela, 14 września 2014

Tym razem na słodko..nie gorzko:)

Witajcie:-)
  Mój blog jest w stanie śmierci klinicznej...nie wiem, czy da się go przywrócić do żywych..:)
W czerwcu kończyłam pisać pracę, na początku lipca się broniłam...a potem...zachłysnęłam się długo wyczekiwanymi wakacjami. Przez 3 miesiące w trudach wydłubałam raptem 2 prace decou.
Jedna z nich to skrzyneczka,którą wstawiam...zmotywowała mnie wizyta u koleżanki,która urodziła długo wyczekiwaną, wyproszoną i wytęsknioną Alunię. Pudełko na pamiątki..jak na moje standardy baaardzo słodka. Chyba nawet przesadziłam...strasznie się starałam,żeby nie zaciapać i nie postarzyć jej, tak jak zawsze. Pokuszę się chyba niebawem o dzieciowe pudełko mooocno styrane. Póki co,wstawiam zdjęcia "Alutkowego". Pozdrawiam w piękny wrześniowy dzień,M.








11 komentarzy:

  1. Wyszło idealnie! :) Czekam na kolejne prace :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po obronie? jednak wolę Twoje styrane prace,a ja rok temu zmieniłam pracę i robię teraz,to co chciałam - pracuję z dzieciakami niepełnosprawnymi intelektualnie:)pzdr serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, uwielbiam Pani prace! Zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbista szkatułka dla małej panienki,już się nie mogę doczekać, kiedy moja córcia zapragnie takie pudełeczko na swoje skarby :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio zachęca do całusków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna;)Uwielbiam grochy;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Thus, if there shadow fight 2 cheats is a twisted version of Angry Birds.
    So, rather like tracer bullets fired from a few clicks.


    Feel free to surf to my page ... Shadow fight 2 hack forum

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Alicja będzie zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń