środa, 15 maja 2013

Ptaszki w kryzysie

Witajcie:-)
Majówka pozwoliła naładować akumulatory i mam nadzieję,że jakoś przetrzymam czas do końca czerwca...
Nadchodzi ...zło:) Kryzys -czasowo-nerwowo-organizacyjny.
Póki co, wstawiam pudełeczko ptaszkowe-zamówione u mnie na zbliżający się Dzień Mamy.
Lubię tą serwetkę i pewnie jeszcze nie raz coś z nią pokombinuję.
Zauważyłam,że ostatnio u mnie dość przewidywalnie-w jednym stylu (lubię taki starociowy) i chyba muszę coś dla odświeżenia warsztatu innego zrobić.
Zanim to nastąpi,będę Was męczyć swoimi starociowymi klimatami.
Pozdrawiam nerwowo,M.



12 komentarzy:

  1. Też lubię ten motyw. Pudełeczko śliczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię ten motyw - wyszło bardzo urocze pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Ci wychodzą prace w tym stylu. Pokazuj się częściej. Tęsknię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Przydałaby mi się instrukcja jak taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo uroczy jest ten Twój starociowo-przewidywalny styl :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne dziewczyny u mnie goszczą..:)
    Miło mi. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Starociowe klimaty bardzo dobrze Ci wychodzą :) Ptaszki urocze. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog here! Additionally your web site so much up very fast! What web host are you using? Can I am getting your affiliate hyperlink to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol
    Hello There. I found your blog the usage of msn. That is an extremely neatly written article. I?ll be sure to bookmark it and return to learn more of your useful info. Thanks for the post. I will certainly comeback.
    Cccam Server | Cardsharing | Cardsharing Server | Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tu pięknie u Ciebie-jeśli pozwolisz rozgoszczę się na dłużej.Pozdrawiam,Jola

    OdpowiedzUsuń