czwartek, 2 sierpnia 2012

Defiblyracja herbaciarką

1,2,3...defilblyracja....1,2,3 defiblyracja.....Próba reanimacji mojego bloga może okazać się nieudana ....i wcale się nie zdziwię. Nie ma nawet sensu się tłumaczyć brakiem czasu itd...zwyczajnie ,za długo zwlekałam  z nowymi postami,a czas leci jak szalony.
Kochani-jeśli tu jeszcze ktos zagląda-wrzucam fotki herbaciarki-postarzonej,pociapanej itd-taki klimat jednak najbardziej czuję i niech stanie się moim znakiem rozpoznawalnym. Od czasu, do czasu mały skok w bok się zdarzy i zmajstruję coś innego.
Herbaciarę obiłam narożnikami ,a na przód nakleiłam owalne kółko,mówiące jasno,do czego służy pudełko:)
Motyw różany baaardzo mi się spodobał i zaraz po zakupie serwetki,zaczęłam dłubać.
Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie,choć na razie bez urlopu...:)




13 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczna i taka Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna, marze o takiej, mam juz nawet skrzyneczke, ale boje sie za nia zabrac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądają,zaglądają.Nie dalej jak wczoraj szukając inspiracji przejrzałam Twojego bloga,a tu proszę,nowy post!
    Piękna herbaciarka,wyważone dodatki,naprawdę ładna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ogromną przyjemnością tu zaglądam:)
    i warto, bo można oczy nacieszyć niesamowitymi pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta herbaciarka:)ja obecnie cieszę się urokami macierzyństwa:)jak chcesz zobaczyć mojego synka wpadnij na mojego bloga,pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Pozdrawiam serdecznie, Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Cię rozumie z tym brakiem czasu... ale nic się nie martw, ja zaglądam i podziwiam! Cudnie sponiewierane, tak jak lubię najbardziej!:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale rozumiem chroniczny brak czasu... Ale za to jakie piękne herbaciarki powstają w Twoich wolnych chwilach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przepiękna!!
    P.S. Przepraszam, że tak długo nie odwiedzałam.... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że zaglądają :) cudna herbaciarka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeleciałam bloga od góry w dół, chyba dobrze że jesteś samoukiem, przez to Twoje prace nie są pospolite, jest w nich cząstka Ciebie, bardzo mi się podobają więc przykucnę gdzieś z boczku. do miłego.
    Hi hi ja chyba jestem ekshibicjonistką przynajmniej w Twoim odczuciu, ale jak Ci to za bardzo nie przeszkadza to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń