wtorek, 4 października 2011

Jeżynkowy zegar

Witajcie:-) Witam październik jeżynkowym zegarem. Ten motyw jest tak wdzięczny,że podoba mi się w każdej postaci.Miałam ten papier długo,ale...szkoda mi go było użyć...Ot,durna ja.
Cyberblat również papier do decou. Całość delikatnie podcieniowałam i pokropkowałam.
Jakoś tak optymistycznie się robi,mimo,że jesień podobno...Pogoda piękna,nastrój coraz lepszy..więc nic tylko działać.
Niebawem przedstawię Wam swój nowy pomysł...zobaczymy ,co z tego wyjdzie:)









 





16 komentarzy:

  1. bardzo ładny i starannie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny wzorek, taki delikatny, lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny! delikatniutki taki i te kropki! Bardzo mi się podoba, szczególnie motyw bo to też mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegar - uwielbiam ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez bardzo lubię ten motyw,ale jeszcze nie udało mi się kupić.Jak ładnie wykropkowany mmmmmm...pomruczę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżynki pięknie Ci wyszły :) Nie ma co się ociągać z korzystaniem z papieru skoro takie ładne Ci wychodzą :) praca jest tak przyjemnie czysta a kropeczki dodają uroku :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Zajrzałam i oniemiałam, będę tu często zaglądać, bo oczy cieszą cudności, które robisz, jak ten zegar chociażby:))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zegar :) wzór idealnie pasuje.....ach jak pięknie pasowałby do naszego sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że się kiedyś tak nauczę robić, bo mi zazdrość :D ale aktualnie muszę zrobić coś cappucionowo - czarne do nowego mieszkania i nie mogę sobie tege wyobrazić :D

    OdpowiedzUsuń