czwartek, 13 sierpnia 2015

Sezon na ..dzieci :)

Dzień dobry!
Wakacje mijają za szybko...jakoś plany remontu, twórczych spotkań i nadrabiania czytelniczych zaległości rozmywają się i zaczyna do mnie docierać, że nie zdążę z realizacją.
Lato w tym roku dla mnie to czas ślubów i...narodzin.  U moich znajomych wysyp bobasów.
Zrobiłam szkatułkę na pamiątki dla Zuzi- córeczki kuzynki. Niebawem wstawię zdjęcia mojej pierwszej ślubnej szkatuły.
Kuferek w sumie prosty, bez cudów, chociaż miałam pokusę, żeby go potraktować ostrzej.
Muszę koniecznie napisać,że koronka jest dziergana przez moją Ciocię H. Strasznie chciałam się nauczyć szydełkować..ale moja babcia poległa ze śmiechu :(
Z pozdrowieniami, M.




10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten obrazek, a cała szkatułka jest śliczna! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza! Kropy świetnie uzupełniają tło.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kufer! Kropeczki na wieku są cudne!
    Dół w kropeczki super, podobnie jak kolor dołu :)
    Tylko trochę staranniej nakleiłabym tą koroneczkę - równo z rantem. Podziwiam tą koronkową robótkę - brawa dla Cioci!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna skrzynka, bardzo mi sie podoba;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń